Przejdź do treści

O konkursie

Gry Edukacyjne Eksperymentalne Komputerowe to konkurs, w którym chcemy wykorzystać kompetencje informatyczne nauczycieli i uczniów do tworzenia ciekawych projektów, a przy tym rozwijać umiejętności pracy zespołowej i zachęcać do nauki programowania.

Konkurs GEEK polega na opracowaniu i przedstawieniu koncepcji gry edukacyjnej lub stworzeniu implementacji gry edukacyjnej o tematyce związanej z cyberbezpieczeństwem, cyberzagrożeniami, higieną cyfrową i cybertechnologią.

Udział w konkursie umożliwi osiągnięcie sukcesu wszystkim, którzy chcą rozwijać swoje pasje i skupiają się wokół tworzenia gier komputerowych.

Najważniejsze materiały

Harmonogram

15.11.2024
START

Oficjalny start V edycji Konkursu, działania informacyjne

od 01.12.2024 do 01.03.2025
Przygotowywanie prac, szkolenia

Tworzenie zespołów, praca nad grą. Wsparcie merytoryczne Zespołów (nauczycieli i uczniów) chcących przystąpić do konkursu – webinaria i konsultacje organizowane przez Sekcję Informatyki Szkolnej PTI

od 01.02.2025 do 01.03.2025
Przesyłanie zgłoszeń

przesyłanie zgłoszeń wraz z pracami konkursowymi oraz dokumentacją

do 10.03.2025
Ocena

Ocena formalna i sprawdzenie poprawności przesłanych prac

do 15.03.2025
Poprawki

Termin nadsyłania poprawek zgłoszonych przez JURY

od 10.03.2025 do 12.04.2025
Ocena końcowa
Weryfikacja i ocena prac przez jury na poziomie wojewódzkim
25.04.2025 godz.: 16:00
Finały wojewódzkie
Finały wojewódzkie i publikacja wyników na stronie konkursu. Ogłoszenie laureatów wojewódzkich.
Spotkanie on-line.
13.06.2025 (godz. 10:00)
Finał ogólnopolski

Finał ogólnopolski w Warszawie

do 20.06.2025
Zakończenie
Publikacja listy Laureatów Ogólnopolskiego Konkursu GEEK, promocja, przekazanie podziękowań

Organizatorzy

Partnerzy

Patronaty

Patronat Honorowy: Łukasz Smółka
Marszałek Województwa Małopolskiego

Konkurs objęty Patronatem Honorowym
Marszałka Województwa Wielkopolskiego

Facebook
Twitter
YouTube
LinkedIn
Skip to content