Przejdź do treści

Zakończenie II edycji konkursu GEEK

UROCZYSTE ZAKOŃCZENIE PIERWSZEJ EDYCJI KONKURSU GEEK W GOOGLE CAMPUS W WARSZAWIE 10.09.2022

Duma, radość, świetna zabawa…no i oczywiście edukacja informatyczna – tak można podsumować ogólnopolski finał konkursów GEEK oraz  Geniallne Miejsca!

Było o co walczyć, gdyż w tego rocznej edycji GEEK nagrody ufundowali:

Samsung, Ei System, GData, Amazon.com, Genially, House of Angular, ECDL Polska, Błękitny Kopań, Urzad Marszalkowski Wojewodztwa Mazowieckiego.

W kategorii szkół podstawowych triumfowały zespoły ze Szkoły Podstawowa nr 6 z Oddziałami Integracyjnymi im. Kornela Makuszyńskiego w Mławie (scenariusz gry) oraz Szkoły Podstawowa nr 48 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Szczecinie (implementacja gry). Pierwszy zespół (Szymon Krystkiewicz, Mateusz Matuszewski, Konrad Nowicki, Stanisław Spyra, Zuzanna Szynkiewicz, opiekun: Mirosław Łabanowski) przesłał na konkurs scenariusz gry „Być jak…”. Drugi z zespołów (Natalia Zganiacz, Adam Szymaszkiewicz, opiekun: Anna Rakowska) zachwycił jurorów implementacją gry „As geograficzny”.

W kategorii szkół ponadpodstawowych najwyżej oceniono scenariusz przygotowany przez uczniów V Liceum Ogólnokształcące im. Augusta Witkowskiego w Krakowie oraz implementację zgłoszoną przez drużynę z Liceum Ogólnokształcące im. Bartosza Głowackiego w Opatowie. Krakowska drużyna – Jan Miechowicz, Bartosz Bronikowski, Agata Malczyk, Julia Kramarczuk, Paweł Hondel – przygotowała pod opieką Pani Beaty Chodackiej scenariusz gry „Alchemia”. Natomiast zespół z Opatowa – Maciej Pacholczak, Jakub Masternak, Magdalena Kosmala, Zofia Kapsa – opracował implementację gry „Lucas Adventure: W pogoni za smokiem Mircusem”. Tytułowy stwór otrzymał imię po opiekunie grupy – Panu Mirosławie Pargiele.

Komitet Organizacyjny Konkursu GEEK (od prawej): Rafał Kołodziejczyk (przewodniczący), Julia Burzynska, Elżbieta Bowdur, Łukasz Bryk oraz Prezes PTI Wiesław Paluszyński
RSS
Follow by Email
Twitter
LinkedIn
Share
Skip to content